Wednesday, December 1, 2010

allhamdullillah.......

assalammualaikom...............
siap jgak blog aku wat sndry.klau korang nak cmment pon agak ar............
ari ni aku mmg bowink cngat sbb 2 aku wat blog ni ngan sndry......
klau korg nak join or jdi frenz aku,cri ar aku kat fb.........aku ni pljar sekolah berasrama penuh integrasi kubang pasu......
klau korg nak aku ltak cte korng kat blog aku......korang sent je kat fbook aku..........aku ni bdax yan.....
dlu skolah rndah kat sekolah kebangsaan kampung pauh..........
sbnarnye aku x tgget dpat 5a.......smpai ckgu aku sndry x cye aku akan x dpat 5a....jdi bdax pndai mmg pyah bgi aku krna wat bek slalu........klau wat jhat nnti org mngata nplak...........
aku x thu la aku ni dok ktegri mna bek ke jhat........
klau nak jdi bek pon pyah,nak jdi jhat lgi la pyah......
lani bek jdi sedrhna sng.............
btoi x ckap aku............
mntak maap ye........aku taip ptar blit.....
aku taip ptar blit bkan ape just nak prknal kn dri ni.......
mla2......
shahrul azwan bin azhar
14
sekolah kebangsaan kampung pauh
sekolah berasrama penuh integrasi kubang pasu
27.05.1996
hospital sngai yan
nasi goreng yg mak aku msak
air oren
pergi mlncong brsma kluarga n ngan tok2 dan pak saudra aku
aku prnah ptah kaki kiri kna lnggar ngan moto smasa umur 5 thun,
jtuh sngai ptah kaki kanan lgi smsa aku d drjah 5,n
last smsa aku drjah 6 aku ptah tngan kiri........
bermain rugby n wat krja yg berfaedah...
lastly
aku nak jdi sorg yg yg brjya dlam idup n hasrat aku nnti nak bwak mak n abah aku g haji sma2......aku jgak ingin mncpai cta2 aku iaitu mnjdi seorg guru mthemtics....
aku jgak ingin mnlong org yg mmrlukan bantuan......
akhir skali........
kpada ssiapa yg nak kngsi mslah ngan aku atau nak mntk pndpat,just gtau or snt je kat aku............
aku mntak maap skli lgi kerna aku 2lis ikut ati je ni...........
assalammualaikom..............................

No comments:

Post a Comment